søndag 18. mai 2008

Tallenes tale er klar!

Etter mye venting er nå resultatet fra spørreundersøkelsen "Fisk eller Kjøtt" ferdig.
Vinneren var, ikke overraskende, kjøtt! Av de 14 som stemte, så var det kun 1 som stemte fisk.
Selv om undersøkelsen i utgangspunktet er anonym, så tror jeg at vi 13 andre som stemte kjøtt setter pris på om du, O' store fiskeelsker, melder deg, slik at vi kan henge deg litt ut...

En annen litt morsom kuriositet er at denne spørreundersøkelsen ble utført av meg, FOR TNS Norsk Gallup. Så de blir vel fornøyde når jeg rapporterer om at hele 13 av 14 (eller 92% om du vil) foretrekker kjøtt fremfor fisk.



I dette innlegget så er det 3 avsnitt. Av de to avsnittene er det kun 1 som er sann. Jeg kan allerede nå røpe at det er den første som er sann.

Peace...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Å FYTTEHÆLLVETTE for et bra innlegg!

Olaves sa...

Hahahaha... Jeg ler enda!

Anonym sa...

O' store fiskeelsker til tjeneste...

The Muffin Man sa...

Jeg skammer meg på dine vegne...

Leiv Magnus sa...

Carl Steffen. Kan ikke du skrive ett innlegg om hvordan du egentlig ikke var planlagt? Men istedenfor "ikke planlagt", så bruker du "unødvendig". En god ide fra store-kloke-bror.

Anonym sa...

Sånn snakker vi ikke, Leiv Magnus ...

Harald sa...

HAHA!

Det må være noe av det bedre jeg har lest idag.:P