tirsdag 13. mai 2008

Bloggerånden kommer over meg på nytt!

Nok en gang så kommer bloggerånden over meg! Og min rivende lyst til å informere dere få, men forhåpentligvis trofaste, lesere om unødvendig informasjon. Ettersom jeg ikke sitter på så altfor mye unødvendig informasjon på egenhånd, hvis man ser bortifra fotballinfo selvfølgelig, så er den store verdensveven min store kilde.

Det er utrolig hvor mye unødvendig man kan komme over bare man søker rett.
Visste du at for eksempel musikeren Elvis Costello jobbet som en dataoperatør på en av Elizabeth Arden kosmetiske fabrikker? Ikke det nei...ikke jeg heller...før nå!

Men da visste du kanskje at glidelåsen ble oppfunnet av en luring ved navn Whitcomb L. Judson, og blir produsert av et japansk selskap ved navn YKK?

Eller at ca 4% av befolkningen er venstrehendte?

Idag er det 13.ma, og det er kun 232 dager igjen til vi kan, med rette, skrive 2009 i protokollen hvor det står "år". Men noe enda viktigere å merke seg er at på denne dagen i 1873, patenterte Ludwig M. Wolf of Avon ideen om lyslampe på symaskinen.

Nei du, det er mye man ikke veit. Og omtrent like mye man ikke trenger å vite...

10 kommentarer:

Leiv Magnus sa...

Du er en skrudd mann

Anonym sa...

Random articles på wikipedia eller noe? hehe:) Da finner man i allefall mye man ikke trenger å vite;P

Godt å se det er liv her igjen;D

The Muffin Man sa...

Godt å se det er flere en brodern som er innom her og...

hvem er du?

Helene sa...

er nok flere enn han, hender jeg titter innom her jeg og. Hvor i alle dager er det du finner alt dette? :P haha.

Anonym sa...

= Aslaug

Påskeleirer på Skotten... (Skjønner om det ikke ringer noen bjeller:))

Hvordan kom man hit lurer du kanskje?

Leser Magnas blogg: Oj! Henrik:)
Leser Henriks blogg: Oj! Carl Steffen:)

Ja, det kan innrømmes... er ikke mye å finne på i Hobøl...

Olaves sa...

Jeg leser! Jeg leser...

Leiv Magnus sa...

Jeg legger merke til at vi ikke har så mange felles venner kjære bror.

The Muffin Man sa...

Ikke her nei... men på Facebook (og alle veit at det er der det teller)

Olaves sa...

Jeg ler av den ene som har stemt fisk.

The Muffin Man sa...

Ha ha! Jeg og!
Hvis noen lurte på hvorfor akkuratt spørsmålet "Kjøtt eller Fisk" så kommer det fra den fantastiske Team Antonsen sketsjen "agurk agurk" med Bjørn Sundquist...