søndag 11. mai 2008

Sorg og glede om hverandre!

Idag skriver vi 11.mai 2008. Det i seg selv er ingen merkedag (bortsett fra at Bob Marley la på røret på denne dagen i 1981).
Men alikevel er det verdt å merke seg en ting: Årets Premier League sesong avsluttes idag.
Trist? Ja, så absolutt.
Jeg kjenner at jeg er i et lite listehumør idag, så her kommer en veldig kort liste over andre ting som kanskje er litt trist:
1. Krone-is koster ikke 1krone.
2. Jeg har aldri sett en dueunge. Jeg har sett mange duer, men ingen dueunger.

Men; Krone-is kommer nok aldri til å koste 1krone lenger. Og hvis jeg ikke har sett en dueunge i mitt 23 år lange liv hittil, så kommer jeg sannsynligvis ikke til å få sett det heller.
Det er da det er gledelig å tenke på at når de to punktene ovenfor ikke er så mye å gjøre med, så er hvertfall Premier League igang igjen i midten av august.

Ps: Det gir meg en deilig følelse av tilfredstillelse å skrive blogginnlegg uten mål og mening...eller innhold for den saks skyld!

5 kommentarer:

Leiv Magnus sa...

Apropos ol´ Bobby: Jeg har brukt helga på å spille No Woman, No Cry på gitaren, istednfor å skrive oppgave.

The Muffin Man sa...

May him rest in peace!

Den sangen er forresten drit kjedelig!

Leiv Magnus sa...

Øy! Don´t mock a classic.

The Muffin Man sa...

Can i mock a bird?

Leiv Magnus sa...

Yes. Actually you can mock three (four) birds: Ostrich (and emu), penguin and kiwi. They can´t fly.