torsdag 3. mai 2007

Long time no see...

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her. Over en måned siden sist faktisk. For meg virker ikke det så altfor lenge, men for dere lesere har det nok virket som en halv evighet. Hvertfall med tanke på den store etterspørselen.
Hvorfor er det så lenge siden jeg har oppdatert sist er nok spørsmålet mange har stilt seg.
"Har han gått lei?", "Er han død?" er nok bare noen av spørsmålene ivrige lesere har stilt seg når de har kommet til bloggen min som har vært blottet for oppdateringer den siste tiden.
Desverre har jeg ikke noe konkret svar på det. Men jeg kan bekrefte at jeg lever i beste velgående.
Det er vel et snev av sannhet i det at jeg har vært litt lei, eller hvertfall usedvanlig umotivert for bloggskriving. En annen tanke er at jeg den forrige posten min ble en suksess uten sidestykke. 22 kommentarer har det tikket inn (greit nok at de to siste er masing etter en ny oppdatering, men de teller fordet). 22 kommentarer er ny rekord for meg, og da er det kanskje ikke så rart at jeg har vegret meg for å oppdatere. Denne posten er jo direkte umorsom, og er på ingen måte det hoppet etter Wirkola som noen kanskje hadde ønsket seg.
Ettersom dette er et relativt døvt innlegg legger jeg heller inn ett bilde av noe som har gledet små og store i en mannsalder.
Ladies and gentleman, I give you: TRAPPETROLLET:



Det er moro det!

6 kommentarer:

Magna sa...

Jeg må bare beklage. Jeg har aldri blitt grepet av trappetrollet. Forbinder bare misunnelse og frustrasjon med det. Misunnelse fordi Bente hadde, og ikke jeg. Frustrasjon fordi det alltid kræsja på 3. trinn når jeg skulle prøve.

Leiv Magnus sa...

Jeg må si at komposisjonen i denne posten minner meg om noe jeg selv skrev en gang:

http://sleiv.blogspot.com/2006/08/rock-and-roll.html

Legg merke til august 2006! Du har vel ikke blitt en copycat, kjære bror??

The Muffin Man sa...

Ja, er jeg blitt en copycat? Hvem gjorde meg isåfall til en copycat? Har jeg vært en copycat fra fødselen av?
Hvem veit.

Forresten, bare glem alt jeg skrev. Ha en hyggelig høst.

mo sa...

jeg likte trappetroll! Hadde faktisk et som lignet den på bildet! Mye barndomsfrustrasjon der;)
sees i morra!

Leiv Magnus sa...

Din skitne hund. Måtte du brenne.

Anonym sa...

Innlegget ditt passer til kategorien: booooooooooooooooooooring! Skriv ihvertfall om forlovelsen din da!
- tante kose-