tirsdag 27. mars 2007

Quiz

I ett desperat forsøk på å få flere kommentarer på bloggen min, har jeg nå laget en quiz.
Målet med quizen er å finne ut hvem som kan mest om meg, og selvfølgelig få flere kommentarer på blogen min(!)
Ta quizen og skriv en kommentar om hvordan nettopp du greidde deg!
Her er linken:
http://www.quizyourfriends.com/quizpage.php?quizname=070327131513-921132&

Her er linken til resultattavla:
http://www02.quizyourfriends.com/quizpage.php?quizname=070327131513-921132
I'm freaking desperate...

Til deg som ikke gidder...

22 kommentarer:

Anonym sa...

Det er en feil i quizzen din... Du kan ikke ha godt deg bort i Russland hvis du aldri har vært der, altså var Belgia det landet du aldri har besøkt... Dermed skal jeg ha to poeng mer enn det jeg fikk, og det siste spørsmålet var teit.

Altså; 9 av 10 riktige... Bra Lars Kristian! Synes du er flink jeg...

The Muffin Man sa...

Ops... my bad!
Har rettet på det nå, så du må ta den en gang til hvis du gidder. Hvis du ikke gidder så ta en titt på bildet av Uncle Sam.

Leiv Magnus sa...

Jeg fikk 8 av 10. Men jeg må likevel si jeg reagerer spesielt på spørsmål 4 og 10.

For å ta spørsmål 4 først: Det er rent umulig å si helt sikkert hva du har i DVD-ROM'en på dataen akkurat nå. Det er faktisk umulig å vite hva du mener med akkurat nå. Var det da du skrev det, eller da jeg leste spørsmålet? Fra et rent logisk perspektiv kunne jeg gjette meg frem til det riktige svaret, ettersom jeg visste hva du skulle gjøre idag. Men likevel handler ikke dette om kunnskap, men om gambling. Your bad.

Når det gjelder spørsmål 10 (som var 1 av mine 2 feil): Dette er ikke engang et spørsmål. Altså er det logisk at svaret er feil. Derfor mener jeg at riktig svar skal være "feil". Og nok en gang, dette har ikke med kunnskap om deg å gjøre. Svaret kunne saktens vært hvem som helst av alternativene, selv om det mest logiske svaret, "feil", altså var feil. Igjen: Your bad.

Når det gjelder spørsmål 9 (som jeg ikke reagerer så mye på): Her mener jeg du bør opplyse om du inkluderer Norge eller ikke. Men slurvete svaring av meg, så det skal jeg ikke klage på.

Uansett mener jeg at Quizen er under enhver kritikk for feilaktig informasjon. Jeg, som er din bror, bør stå igjen med 100%. Og det er mest din skyld at jeg ikke gjør det, men også litt min. Mest din. Litt min, men mest av alt din.

mo sa...

Ja kjære deg! Jeg scoret likt som din bror, jeg vet ikke om det sier mest om quzen, din bror eller meg:)

Anonym sa...

Jeg føyer meg inn med Leiv Magnus' kritikk av spørsmål 10...

Unknown sa...

eg fekk 8 av 10 rett og eg har bare møtt deg ein gong! Tror nok det va litt flaks me inni bildet, men e uansett stolt øve å ha fått det sama så bror din :D

Guttleif Lorentzen sa...

Jeg syns det var en finfin test! jeg storkoste meg gjennom testen, og var like ved å klare spørmål 10 (som forøvring var et flott spørsmål!)

For dere som syns dette er en unødvendig kommentar: Jeg støtter opp om min samboer! Han fortjener kommentarer. Ja, jeg tror jammen jeg skal skrive en til!

Guttleif Lorentzen sa...

En til!

silje sa...

seriøst,
du ser ikkje så høg ut som du tydeligvis er.

Anonym sa...

Føler jeg kom mer til min rett nå når faktafeilene var luka ut ja... Alt i alt en kjempequiz, bortsett fra siste spørmålet. Henger meg på LeivM der. Feil (som jeg svarte på første forsøket) er det eneste logiske svaret der...

Smask og dask!

Anonym sa...

ja dette var fryd og gammen! ikke så mye fryd da, mest gammen egentlig. teite spørsmål, men kan jo ikke vente annet av deg da;)
tante Karine

The Muffin Man sa...

Når jeg tenker over det, så var det egentlig bare gammen. Gammen, gammen, gammen!

Anonym sa...

jeg fikk 7 av 10 og jeg har bare møtt deg på påskeleir på skotten 1 gang...!! tror du lagde litt enkle spørsmål, men morro var det:) å hva skjer med at alt er freakin...? hehe:p

The Muffin Man sa...

Freakin = Kristent banneord som erstatter det langt mer ukristelige banneordet f***in.

Leiv Magnus sa...

Hvorfor er fuck(ing), som jeg regner med du sikter til, ukristelig?? At det ikke er pent skal jeg gå med på. Men stusser litt over formuleringen din. Fuck(ing) kan da på ingen måte relateres til hån av navnet Kristus, eller det motsatte for den slags skyld. Skjerpings på begrepsbruken her.

Anonym sa...

Jeg går for den kristne versonen:) hørte den første gang (mye) nå på leir og fikk fortalt at det er mye brukt blandt noen få personer fra Ytre Enebakk:p nå har det spredd seg til Hobøl og...:) Dere har stor påvirkningskraft skal du vite!;p positiv altså!:)

The Muffin Man sa...

Han der Korsæth er ikke riktig god;)

Anonym sa...

Hehe:) Dere er jo ikke så ille forskjellig så er nok noe der ja;p

The Muffin Man sa...

Mathias nå får du rulle inn...

Anonym sa...

Mathias? Mathias er da vel ikke fra Hobøl! :p

Magna sa...

Hei! Skriv no gøy da! Går det bra med forlover-talen?

Anonym sa...

se å få oppdatert her da!!
- tante kose-