onsdag 30. mai 2007

En middels uke...

Idag er det nøyaktig 8 dager til jeg har sommerferie! Tanken på det er relativt digg. Men før den tid er det to eksamener å komme seg gjennom. Jeg kan, ikke uventet, avsløre at jeg ligger relativt dårlig an med tanke på å komme seg gjennom pensum. Men det får stå til.
Jeg sier som min mor sier til meg titt og ofte: "Det ordner seg alltid for ordentlige gutter"
Ettersom de to eksamene tar en del tid de neste 8 dagene, kan det se ut som det skal bli en ganske dårlig uke.
MEN: Det er også to landskamper coming up! Den første er allerede på lørdag, og da har jeg tenkt til å gjøre mitt ytterste for at Norge skal ta 3 sårt trengte poeng. Dette skal jeg forøvrig gjøre fra tribunen for de som var i tvil (Skulle jeg få en telefon fra Åge derimot....)
Den neste landskampen er på onsdag, dagen før eksamen. Det kan kanskje virke noe uansvarlig å dra på landskamp dagen før eksamen, men som om jeg hadde giddi å lest den kvelden uansett ;)

Summa sumarum (eller hvordan det skrives): To eksamener og to landskamper veier opp for hverandre og ender opp i en helt middels uke.

Til tante lilla: Jeg veit at dette innlegget er kjedelig, men det skal du bare drite i!

Ingen kommentarer: