fredag 21. desember 2007

Flyplassen bra, Stavanger enda bedre, men hjemme hos mor best.

Du stusser kanskje ikke så reint lite over overskriften på. Det er med hensikt.
Er fullt klar over at mitt siste innlegg er godt og vel over ett halvt år siden. Det har sine grunner.
Mitt siste innlegg var i slutten av mai, 30 for å være nøyaktig. Ikke lenge etter det haddde jeg sommerferie, og var generellt lite klar for å oppdatere. Grei nok grunn i seg selv egentlig. Men hovedgrunnen kan vi takke Tele2 for. Jeg og min samboer var så hyggelig at vi bestilte ADSL hos Tele2 den 7 september. Vi fikk beskjed om at internettet skulle komme den 28 september. Den 28 september kom, men det gjorde ikke internettet...

Sitter å venter på at flyet mitt skal gå, og der fant jeg ut at flyet er kansellert, så jeg må løpe og foreta meg noe!

God jul.

4 kommentarer:

Leiv Magnus sa...

Visste du at 28 delt på 7 er lik 4? Og hvis du tar 7.september pluss 4, så får du 11. september. Det er et tegn. Gi Al Queida skylden for at du ikke fikk internett.

Guttleif Lorentzen sa...

Jeg må bare få si at det på meg virker ganske utrolig at jeg allerede dagen etter ditt nye innlegg, faktisk legger inn en kommentar. Det gir et helt klart inntrykk av at jeg ikke har noe liv. Selv om alt tyder på det ikke kommer flere ord på bloggen, er jeg inne nesten daglig for å sjekke. Trist.

Guttleif Lorentzen sa...

Forresten et absurd kjedelig innelegg etter så lang tid. Trist.

joshua sa...

I am secure enough! PALAVROSSAVRVS REX!