torsdag 15. mars 2007

Jeg har'n

Jeg har’n. Det irriterer meg. Jeg startet dagen med å sove litt lenger enn jeg hadde tenkt, og fortsatte med å spise Honni Korn. Med andre ord: Det var en god start på dagen.
Når jeg kom på skolen sjekket jeg bloggen for å se om det var noe nytt. Og der lyste det til meg som solen på en varm sommerdag: 10 kommentarer. Jeg var jo overlykkelig at en post på min blogg andre blogg endelig hadde nådd den magiske 10’er grensa. Jeg klikket på kommentarlinken for å se, og nervøsiteten spredte seg som tungetalende pinsevenner på MF. Og hva gir du meg??? Den 10’ende kommentaren var: Du har’n.
Det som irriterer meg er at jeg for en gangs skyld ikke skulle skrive om noe som irriterer meg i dag. Jeg hadde tenkt å skrive om noe som gleder meg. Nå må jeg bruke opp enda en dag med å skrive om denne tingen som irriterer meg, nemlig at jeg har’n. (Jeg lever for øvrig etter “kun 1 innlegg om dagen”- prinsippet.

Men anyways:

Regler:
Skriv 6 ting om deg selv.
Skriv reglene i samme post.
Si fra til 6 stykker at de harn.

6 ting om meg:
1. Jeg er en allergiker av rang.

2. Jeg har sovet 23 timer i strekk, noe jeg er sykt fornøyd med, og bruker enhver anledning til å bringe dette fram i lyset.

3. Jeg er den yngste, men likevel høyeste i familien.

4. Jeg garanterer at Leiv M (aka Günther) kommer til å kommentere punktet ovenfor.

5. Jeg er forferdelig dårlig med det økonomiske

6. Jeg ser ikke å "Pokker" som banning. Kall meg gjerne radikal.

9 kommentarer:

mo sa...

jeg sier meg enig i pokker ordet!
takk for at du bringer det på banen.

Leiv Magnus sa...

Du, min elskede bror, er en beinløs push-over.

The Muffin Man sa...

Men du elsker meg fordetom.

Anonym sa...

... det heter DA jeg kom på skolen... (om jeg må be)
Jeg elsker dessuten både deg og Leiv M :)
Hilsen kjerringa fra forlaget (les: søster)

Bjørnar sa...

En ting som he slått mej i løpet av hausten og våren, e at du og bror din stort sett e enige om ka som e irriterande og ikkje. Så d e me stor skuffelse ej ser at du ikkje følge i din brors fotspor når d gjeld bloggsisten me. Så den ska du få ha for dej sjøl!

Stian Frank Amadeus Ringvold Lilleheim sa...

Du er rar du ja, MEN, jeg har sovet i 25 timer i strekk:D
Men du har framleis ikkje satt opp link din udugelege nesten-best-i-å-sova-mann...

Stian Frank Amadeus Ringvold Lilleheim sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Magna sa...

Hm. Skal være litt kjip nå, hadde jeg tenkt. Det gjelder pkt 6. Hva man legger eller ikke legger i det man sier, får være opp til hver enkelt, men ord har nå stort sett en opprinnelig betydning. Her er harde fakta: Pokker, eller Pokkeren betyr akkurat det samme som andre fine ord på F eller J. Det er altså et navn på han slemme. Nå går det jo selvfølgelig an å bestemme seg for at f.eks "vått" ikke har noe med vann å gjøre, men at det heller betyr "i fyr og flamme". Når du da en vakker dag kommer løpende ut av huset og roper "det er kliss vått der inne!", vil folk antakelig ikke reagere mest. Men du kan jo trøste deg i ditt stille sinn med at DU vet hva du mente.

Anonym sa...

hei onkel blå.
Du får visst ikke så mange kommentarer du! men vi er glad i deg for det... vi håper du får en fin uke på MF sammen med Herren.
klemmer fra tante brun og tante fiolett