søndag 25. februar 2007

Rart. Veldig rart!

Jeg så meg selv på TV i dag. Det var en relativt syk opplevelse.
Jeg snakker ikke om at jeg så venstrearmen min i høyre bildekant (selv om jeg gjorde det og).
Men jeg sang faktisk på TV. Selvfølgelig var jeg klar over det på forhånd. Hadde jeg ikke vært det, hadde jeg jo aldri sett programmet. (jeg har jo så mye å gjøre, jeg har så mye å føre).
Men det å se seg selv synge på TV er jo litt småsykt for en liten (men høy) gutt som meg.
Nå er det jo en gang slik at dette ikke skjer med meg sånn altfor ofte (faktisk første gang), så jeg fikk jo selvfølgelig et medlem av min nærmeste familie til å ta dette opp for meg, slik at jeg kan sette meg tilbake og nyte det fantastiske øyeblikket, hvor jeg tar meg så godt ut, om og om igjen.
Konklusjonen er altså at det er litt rart, men veldig moro å se seg selv synge på TV.

Hørte jeg Idol 2007 coming up?

5 kommentarer:

Kirsten N. Namskau sa...

Gratulere ... Dette er bare en begynnelse. Neste skritt er å satse på Grand Prix.
Selv om det ikke går så langt, så er det morsomt med de små opplevelsene og.

mo sa...

du er en habil idol deltager Carli, og du vet da vil hele bedehuset stemme:) hva slags program var det du snag på a??

The Muffin Man sa...

Det var TV2 versjonen av "Beat for Beat". Grip Mikfrofonen altså...

Unknown sa...

Du tog deg skikkelig bra ut på TV alså! Har ein gode feeling når det jelle Idol! hehe, meld deg på :D

Leiv Magnus sa...

Dersom du melder deg på idol, kan jeg garantere en total utfrysning av familien. 0 støtte.