onsdag 28. februar 2007

En god dag!

Jeg trekker tilbake overskriften min. Dette har vært en særdeles god dag!
Det hele startet med at jeg sov mye lenger enn jeg burde. Jeg hadde jo fri fra skolen i dag, men likevel sov jeg såpass lenge at jeg ikke rakk å gjøre så mye av det jeg hadde tenkt til å gjøre før jobben.
Uansett, Jeg trasker ut mot bussen, og på veien ut sjekker jeg posten. Der fant jeg et brev fra vår alles kjære transportselskap Oslo Sporveier. Jeg åpner konvolutten og leser at jeg slipper å betale en sur regning på 900,- fordi jeg hadde glemt å stemple studentkortet mitt.
Men det er ikke bare derfor at dagen har vært så bra! Det fortsatte nemlig på jobben (!). Det er jo ikke hver dag at så sykt gode ting skjer på Jokern, men i dag var ett unntak.
Det som skjedde var nemlig (hold dere fast):
Jeg blei gjenkjent av noen av kundene, grunnet mine knappe 5 seconds of fame på tv2 forrige søndag.
Dette var ikke kunder som jeg daglig har kontakt med. Nei, tvert imot! Dette var kunder som jeg aldri har snakket med før. Bortsett fra mitt berømte sitat “Skarru ha med lappen?”
Så jeg er vel det man kan kalle en z-kjendis.

Kanskje jeg rett og slett skal selge livshistorien min til Se og Hør?

6 kommentarer:

Leiv Magnus sa...

Må vel si jeg er lettet over at du ikke er mer enn en z-kjendis.

mo sa...

det er veldig bra carl!! Synes du skal nyte "kjendis" tilværelsen:)

Anonym sa...

Hehe, bra, men nå skal jeg kjøpe meg båt ...

Anonym sa...

... og hvis det blir et dybdeintervju skal du ...? ;)
Haha!

Magna sa...

Hvis du skal i se og hør, må du insistere på å stille opp i badekar. Det gjør det alltid så mye mer rørende.

Anonym sa...

tror du ska drida i og sella livshistorien din t se og hør, og holda deg t d du e best t og sei "Skarru ha med lappen" tror d e best for alle!!