onsdag 14. februar 2007

Det er den dagen idag...

Humøret er ikke på topp i dag. Hvorfor?

Det er 14. Februar. Smak litt på den datoen. Den smaker dritt, sant?

Det er Valtentines Day. Dagen da alle kjærstepar skal vise sin kjærlighet for alle og enhver.

Av alle meningsløse “merkedager” i året, tar Valentines Day kaka. Ikke bare en liten brownie, men en 5 etasjers bryllupskake.

Makan til latterlig dag. Jeg gremmes hver gang denne dagen dukker opp, som er i snitt 1 gang pr. år.

Denne dagen er ikke ett resultat av at verden er så full av kjærlighet(?), den er ett resultat av en syk, syk kommersialisme som kommer fra den gode(!) Vesten. I likhet med Halloween vel å merke. Men Halloween er ikke så klissete, men like fullt en dritt dag det og.

Denne dagen er jo laget kun for at naive folk skal kjøpe masse blomster, sjokolade og en haug med stygge, klissete og ikke minst ROSA Valentines kort. Det er jo bare for å suge penga ut av folk.

ÆSJ!

Jeg blir så oppgitt at jeg får  lyst til å banne. Men det kommer jeg ikke til å gjøre. BÆSJ!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fascinerende mye følelser du hadde for denne dagen.. Hehe :)
Kom på kveldsmat til Marit og meg!

Stian Frank Amadeus Ringvold Lilleheim sa...

Du tok ordene rett ut av min illeluktende munn..

Bjørnar sa...

Du og bror din ass. Morsomt like. Bortsett frå at du e allergisk mot egg++ då. He d forresten noken gong slått dej at orda "et" og "ett" he to forskjellige betydninge?

The Muffin Man sa...

Har såvidt oppfatta det ja. Men er skremmende dårlig i norsk, så hva som er forskjellen har nok godt meg hus forbi

Unknown sa...

E så enig så enig!! Akkurat så eg sko sagt det sjøl:P Valentinesdagen kan rett og slett bare gå å legga seg!