onsdag 14. februar 2007

I give you: En ny blogg!

Ja, det stemmer. Det er meg. The Muffin Man. Jeg har laget enda en blogg.
Grunn sierru? Det er vel ikke til å stikke under en stol at det forrige emnet var litt smalt.
Og til deg som leser i spenning, i håp om å få innblikk i mitt liv, så håper du forgjeves. Dette blir ikke en sånn personlig blog. Dette blir en blogg hvor jeg skriver om ting og tang som egentlig er ganske unødvendig å skrive om (se URL). Her kan jeg skrive om alt, og hvis jeg føler for det, så kanskje jeg smetter inn en liten bannansak for old times sake.

For å gjøre overgangen myk:
Visste du at for oss egg- allergikere så er det mulig å bare bytte ut ett egg med en bannan hvis du skal lage en kake med egg i?

Jeg kom til å tenke på en ting. Jeg vil ikke se på meg selv som en veldig filosof, men likevel kom jeg til å tenke på en ting:
Man hører sanger om ting og tang, men hvor ofte har disse tingene man synger som skjedd deg? Og ville du tenkt over det hvis noe du hadde hørt i en sang faktisk hadde hendt deg?
Eks: Du ville vel sikkert ledd litt hvis du faktisk hadde sett en neger på Ål stasjon?
Kanskje ikke høyt, ettersom det ville virket rasistisk. Men sett på han/hun med ett smil om munnen?

2 kommentarer:

Kirsten N. Namskau sa...

Gleder meg til min daglige morgen-latter over en kopp kaffe.
Den beste måten å starte dage på, er med en god latter.

Guttleif Lorentzen sa...

Jeg liker at du har kommet igang igjen. Jeg har savna å logge meg på internett og med spenning åpne en adresse for å se om min kjære samboer, venn og bror har brettet uten noens sjel idag!

som et tillegg vil jeg også si at jeg nyter intenst at jeg stadig kommer opp i bildeform når jeg skriver kommentarer. Det er konge!